loading...

عمومی

بازدید : 127
يکشنبه 9 بهمن 1401 زمان : 21:48

در طول سال ها، وبلاگ نویسان به اینفلوئنسرهای واقعی تبدیل شده اند. این افراد وظیفه انتشار پیام های تبلیغاتی را با هدف تأثیرگذاری هر چه بیشتر بر عموم مردم بر عهده دارند.

اکنون می توان وبلاگ نویس را یک شغل واقعی در نظر گرفت، بیشتر وقت او با هدف حمایت از محصولات خاص با هدف جلب توجه بیشتر و بیشتر افراد است.

با این مقاله، نمی‌خواهیم کلاسیکی مانند آنچه که در هنگام صحبت در مورد 10 ستاره پر دنبال‌کننده در اینستاگرام ایجاد کردیم، ترسیم کنیم، اما با این مقاله می‌خواهیم در مورد وبلاگ‌نویس‌هایی که بیشترین دنبال‌کننده‌ها را در دارند به شما بگوییم.

در طول سال ها، وبلاگ نویسان به اینفلوئنسرهای واقعی تبدیل شده اند. این افراد وظیفه انتشار پیام های تبلیغاتی را با هدف تأثیرگذاری هر چه بیشتر بر عموم مردم بر عهده دارند.

اکنون می توان وبلاگ نویس را یک شغل واقعی در نظر گرفت، بیشتر وقت او با هدف حمایت از محصولات خاص با هدف جلب توجه بیشتر و بیشتر افراد است.

با این مقاله، نمی‌خواهیم کلاسیکی مانند آنچه که در هنگام صحبت در مورد 10 ستاره پر دنبال‌کننده در اینستاگرام ایجاد کردیم، ترسیم کنیم، اما با این مقاله می‌خواهیم در مورد وبلاگ‌نویس‌هایی که بیشترین دنبال‌کننده‌ها را در دارند به شما بگوییم.

به ویژه افرادی که اکنون با توصیه های خود بخشی از زندگی روزمره ما شده اند.کسانی هستند که در مورد غذا به ما توصیه می کنند، دیگران در مورد لوازم آرایشی و برخی دیگر در مورد مد فعلی، لباس ها و لوازم جانبی پوشیدن.واقعاً چیزی برای همه وجود دارد، امروز به لطف وب ما می توانیم انواع اطلاعات را بازیابی کنیم. چرا که بیشتر افراد این اشخاص را دنبال میکنند و مشتاق هستند از آخرین اخبار سلبریتی ها و بلاگر ها با خبر باشند.

کیارا فرانی

او به عنوان یک بلاگر مد شروع کرد و امروز به پرطرفدارترین کارآفرین در ایتالیا و همچنین در سایر نقاط جهان تبدیل شده است. او در اینستاگرام 17.7 میلیون دنبال کننده دارد.

همه چیز در سال 2009 شروع شد، زمانی که او وبلاگ خود "سالاد بلوند" را باز کرد که امروزه به طور طبیعی به چیزی بسیار پیچیده تر و سودآور تبدیل شده است.

به طور خاص، این یک وبلاگ در مورد مد است که به او این امکان را می دهد تا خود را به عنوان یک عقیده ساز معرفی کند. او همچنین توسط برخی از مجلات بین المللی برای کار به عنوان مدل استخدام شد. با گذشت زمان، وبلاگ او به یک نقطه مرجع در صنعت مد تبدیل شده است.

او از وبلاگ نویس مد به اینفلوئنسر تبدیل شد، این به او اجازه داد رشد کند و به یک کارآفرین مهم تبدیل شود.

در میان بسیاری از چیزها او همچنین یک استایلیست است، او مجموعه های مختلف مد را ایجاد کرده است. او همچنین تجارت الکترونیکی خود را دارد و در حال حاضر دارایی چند میلیون یورویی دارد.

او در طول سال‌ها جوایز متعددی دریافت کرده است، زمانی که هنوز 30 ساله نشده بود در فهرست زیر 30 سال فوربس ظاهر شد. علاوه بر این، ماتل یک باربی ساخته است که شبیه او است.
پس از ازدواج با فدز، تبدیل شدن به زوج "TheFerragnez" و پس از تولد پسرشان لئونه، علاقه مردم به کیارا فراگنی و همچنین به فدز بیشتر و بیشتر شده است.

آنها تصمیم گرفته اند زندگی خصوصی خود را به نمایش بگذارند که به شغل آنها نیز تبدیل شده است، آنها از هر فرصتی برای حمایت از برندهای خود استفاده می کنند.

با توجه به شهرت زیاد او، حتی یک فیلم مستند به نام «کیارا فراگنی - پست نشده» در جشنواره فیلم ونیز 2019 ارائه شد.

پویان مختاری

پویان مختاری یکی دیگر از سلبریتی های مشهور خارج نشین است که به خوانندگی مشغول می باشد. او زمانی که در ایران بود با خواندن قطعه ای 40 ثانیه ای به زبان محلی خود به شهرت رسید. درست از همان زمان بود که دریافت استعداد خوبی در این رشت دارد و به همین خاطر فعالیت خود را روی خوانندگی متمرکز کرد و پس از اینکه به خارج از کشور مهاجرت نمود، توانست به شهرت زیادی دست یابد. او همچنین در فضای مجازی فعالیت گسترده ای می کند و از این طریق توانسته تا طرفداران بسیاری را جذب نماید. علاوه بر آن، یکی دیگر از راه های درآمد این اینفلوئنسر تبلیغ سایت های شرط بندی و پیش بینی مسابقات فوتبال می باشد که از این راه پول خوبی را به جیب زده است. پویان یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد.

Benedetta Rossi یکی از محبوب ترین وبلاگ نویسان غذا در وب و تلویزیون است.

او وبلاگ "Fatto in casa da Benedetta" را ایجاد کرد. خجالتی و حتی کمی برای سرگرمی شروع به تقسیم غذاهایش کرد که کم کم مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

او آشپزی است که فقط در یک بخش تخصص ندارد، او از غذاهای اول، دوره دوم و حتی دسر مراقبت می کند.

بندتا روسی نه تنها به خاطر توانایی و حرفه ای بودنش، بلکه به خاطر شیوه واقعی اش در انجام کارها، وارد قلب مردم شده است.


قبل از ورود به یوتیوب، او در بخش رستوران کار می کرد و همچنین به اعضای خانواده در مزرعه آنها کمک می کرد.

سپس پس از شناخته شدن در وبلاگ و آموزش هایش، امروز با برنامه «Fatto in casa per voi» از شبکه غذایی ایتالیا (کانال 33 دیجیتال زمینی) از تلویزیون پخش می شود.

در این بین، او همچنان به انتشار ویدیوهایی از دستور العمل های خود ادامه می دهد و همچنین با شرکت های معروف همکاری می کند و اگر این کافی نبود، گردشگری کشاورزی خود را نیز مدیریت می کند. در حال حاضر می توانید سه کتاب حاوی دستور العمل های او را در کتابخانه بیابید.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی یکی از بلاگر های ایرانی است. این فرد دارای دنبال کننده های میلیونی است.
این بلاگر ایرانی با به نمایش گذاشتن زندگی لاکچری خود توانسته است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر دوست دارید در باره ساشا سبحانی بیشتر اطلاعات بیشتری داشته باشید ما را همراهی کنید.


Mattia Miraglio در رده بندی بهترین "Traverl Blogger Italiani 2019" ظاهر می شود.

او به لطف شاهکار بزرگ خود در گردش در سراسر جهان با پای پیاده و با دوچرخه به شهرت رسید.

او پسری با اصالت Piedmontese است که در لحظه ای از زندگی خود تصمیم گرفت وقت خود را برای انجام یکی از سفرهای بزرگ خود، یعنی پیاده روی به دور دنیا اختصاص دهد.

پنج سال طول کشید تا او را به انجام رساند، او در سال 2014 رفت و در سال 2019 بازگشت. این اقدام بزرگ همچنین در کتابی با عنوان "A pace d'man. دور دنیا پیاده».

او در این سفر ویدیوهایی را که در یوتیوب منتشر کرده بود ساخت و علاوه بر وبلاگش در اینستاگرام پروفایل خود را دارد که 36.6 هزار دنبال کننده آن را دنبال می کنند.

طبیعتاً او توانست از این تجربه سود زیادی به دست آورد، بسیاری از حامیان مالی تصمیم گرفتند او را برای انتشار محصولات خود استخدام کنند.

کسانی که علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارند نمی توانند وبلاگ نویس محبوب متخصص آرایش ایتالیایی را نشناسند. نام اصلی او Clio Zamatteo است، اما همه او را با نام هنری ClioMakeup می شناسند.

او شروع به ساخت ویدیوهایی کرد که عمدتاً در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، ما در مورد سال 2008 صحبت می کنیم، از آنجا او سپس به تولید خط آرایش خود به نام "Cliomakeup" پرداخت.

او بلافاصله موفق شد به موفقیت دست یابد و به سرعت به نقطه مرجع بسیاری از زنان در تمام سنین تبدیل شد. او توانسته آرزوی هر خانمی را برآورده کند، یعنی یاد بگیرد که چگونه با برجسته کردن ویژگی‌های چهره‌اش، آرایش خود را انجام دهد.

کلیو زاماتئو در نیویورک در "Make UP Designory" تحصیل کرد و همچنین در نیویورک با همسرش، کلودیو میدولو، آشنا شد که سپس ایده انجام آموزش های آرایش را به او داد.

در ایتالیا این نوع ویدیوها هنوز مرسوم نبودند، اما در آمریکا بودند و در واقع از آنجا الهام گرفتند.
پس از ثبت یک موفقیت بزرگ، شبکه تلویزیونی "Real Time" به او برنامه ای را فقط برای او به نام "Clio Make Up" پیشنهاد می کند، جایی که آنچه او در کانال یوتیوب انجام داد در تلویزیون پخش می شود.

موفقیت او باعث شده تا با برندهای بسیار مهمی مانند Pupa و Vogue همکاری کند.

همچنین دو کتابچه راهنما منتشر کرده است، یکی "Clio Make-up" و دیگری "Clio Beauty care - Skin care and DIY cosmetics" که دقیقاً از لوازم آرایشی صحبت می کند. او همچنین در سال 2015 اولین رمان خود را با عنوان "تو همانطور که هستی زیبا هستی" ساخت که حتی برنده جایزه سن مارتینو شد.

ماریانو دی وایو

به عنوان زیباترین مرد جهان رتبه بندی شد، در واقع در سال 2018 به رتبه بندی زیباترین مردان جهان که توسط مجله آمریکایی تی سی کندلر تهیه شده بود، پیوست.

او کار خود را به عنوان یک بلاگر مد شروع کرد، سپس به یک تأثیرگذار و کارآفرین تبدیل شد.

او امروز در پروفایل های باز خود در شبکه های اجتماعی مختلف توسط چندین میلیون دنبال کننده دنبال می شود.

در جوانی حرفه مدلینگ را آغاز کرد و در خانه های مد مهمی مانند کاوالی کار کرد. او همچنین برای حرفه بازیگری تلاش کرد، او تصمیم گرفت برای تحصیل به نیویورک برود، اما مجبور شد آن را رها کند زیرا پول کافی برای تامین هزینه زندگی خود را نداشت.

بنابراین او تصمیم گرفت به ایتالیا بازگردد و از آنچه که می توانست شکست به نظر برسد، در عوض شانس او بود. در این لحظه بود که او به فکر باز کردن وبلاگ خود به نام "MdVStyle" افتاد.

علیشمس؛ خواننده پرطرفدار ایرانی

اگر تا به حال آهنگ های علیشمس را شنیده باشید یا به فیت هایی که داده است علاقمند باشید، حتما به این موضوع علاقه دارید که با بیوگرافی این خواننده آشنا شوید. در این قسمت به صورت مختصر به زندگینامه او می پردازیم. علیشمس نامی است که از ترکیب علی شمس تشکیل شده است. به این معنی که نام اصلی این خواننده علی شمس است. او متولد ۶ آذر ۱۳۶۶ است و در انگلستان متولد شده است.
او در این کشور بزرگ شده است و سال های اول زندگی خود را نیز در آن جا گذرانده است و ملیت انگلیسی نیز دارد. وی در دانشگاه بریستول انگلستان تحصیل کرده است و در همان جا نیز فارغ التحصیل شده است. علیشمس از سال ۱۳۸۷ وارد مارکت موسیقی ایران شد و اولین آهنگ هایی که منتشر کرد به همراه ساسی مانکن و حسین مخته بود و به این دلیل نیز معروف شد. این آهنگ ها بعد از مدتی طرفداران بسیاری پیدا کرد و نام علیشمس بر سر زبان ها افتاد. هم چنین خوانندگان دیگری مانند ملانی، مسعود صادقلو و مسعود جهانی نیز با وی کار کرده اند. بعد از اینکه ساسی مانکن از ایران رفت، علیشمس فعالیت خود را با مهدی جهانی آغاز کرد و تک آهنگ هایی را با هم خواندند که تبدیل به بهترین آهنگ های پلی لیست های موسیقی شد و شنوندگان زیادی پیدا کرد.


منبع : سایت ایران سلبریتی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 562
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 232
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1286
  • بازدید ماه : 3081
  • بازدید سال : 3123
  • بازدید کلی : 3225
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی